خیلی از افراد معتقدند که بذر گیاه کینوا خاویار گیاهی می باشد و از خواص بیشماری تشکیل شده است. این گیاه تاکنون در ایران مورد بررسی و مطالعه قرار نگرفته است و از آن بهره برداری هم نشده است به این دلیل که خاک آن بسیار حائز اهمیت است و پیدا کردن زمین با خاک مناسب یکی از دشوارترین راههای کاشت گیاه کینوا در ایران می باشد.

از آنجا که کینوا را مادر همه غلات ها می دانند و چندصد سال است که در آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گرفته است که کم کم به دانه  ایی محبوب در میان کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

گیاه کینوا از خواص بیشماری برخوردار است و در آن انواع ویتامین ها و پروتئین ها مانند: فیبر، منگنز، منیزیم، فسفر، اسیدفولیک، ویتامین ب9، روی، پتاسیم و مقداری کلسیم وجود دارد.

از جمله فواید دیگری که مصرف کینوا در بر دارد که عبارتنداز: بهبود سیستم گوارش، دیابت، فشار خون، سلامت قلب، پایین آوردن کلسترول خون و خاصیت ضد التهابی است.

از جمله مضرات مصرف کینوا ماده ای است به نام ساپونین که دانه های کینوا را می پوشاند و در صورت شسته نشدن دانه کینواطعم تلخی به آن بدهد و عوارض دانه کینوا که التهابات معده، آسیب به روده کوچک و درد شکمی را به همراه دارد.

از آنجایی که سرمایه زیادی برای کشت گیاه کینوا لازم است و تجهیزات آن کمیاب می باشند هزینه کاشت کینوا کمی غیرعادی به نظر می رسد و افراد بسیار کمی نیز به دنبال این گیاه می باشند.

از طرفی فروش کینوا آن نیز به سختی انجام می شود و باز هم دلیل آن اطلاع نداشتن افراد از این گیاه می باشد.

همیشه راههای بسیاری وجود دارند که به شما فرصت ثروتمند شدن را می دهد اما وقتی بدون داشتن اطلاعات کافی و برنامه ریزی عمل شود قطعا چیزی جزء ضرر را نخواهد داشت.

در کنار تمامی مشاغلی که درآمدزا هستند، کسب وکارهای دیگری هم وجود دارد که با سرمایه گذاری می توان آنها را به منبع درآمد بسیار پرسود تبدیل کرد.

شرکت سارگن استون با انواع مختلف خطوط تولیدی به شما کسب و کارهای پرسودی را پیشنهاد می دهد فقط کافیست با ورود به صفحه اصلی سایت شرکت با تمامی مراحل این خطوط تولیدی آشنا شوید و برای دریافت مشاوره های رایگان با افراد مشاور این شرکت در تماس باشید تا بتوانید درست ترین تصمیم در مسیر راه اندازی کسب و کار خود را بگیرید.

 

www.sargonstone.com