سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی خط تولید کاغذ سنگ

قطع درختان این روزها بیشتر از هر موضوع دیگری نگران کننده است و کمبود کاغذ هم یکی از موضوعات چالش برانگیز این روزها شده است. 

در این میان خط تولیدی که به تازگی به روی کار آمده است باعث شده تا افراد این فرصت را غنیمت بشمارند و اقدام به راه اندازی خط تولید کاغذ سنگ کنند.

کاغذ سنگی را از پودر سنگ تولید میکنند و از جمله مزایای آن عبارتنداز:

  • ضدآب بودن کاغذ سنگی 
  • اسیدی نبودن مواد کاغذ سنگ
  • مقاومت بالای آن در برابر پارگی 
  • کاربرد بسیار بالای آن در تمامی صنایع  
  • و غیره

از مشکلات خط تولید کاغذ سنگی لازم است نکاتی نیز ذکر شود که هزینه دستگاه تولید کاغذ سنگی بسیار بالا می باشد و این خط تولید به تازگی شناخته شده است. 

ضمن اینکه ارائه طرح توجیهی خط تولید کاغذ سنگی حتما ارائه شود باید سرمایه های چند میلیاردی برای هزینه احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در نظر گرفته شود.

در این خط تولید هیچ یک از چالش های آن شناسایی نشده و به طور قطعی نمی توان مشخص کرد سود آن چگونه محاسبه می شود و بعد از چه مدت بازدهی دارد!

اما چرا باید در خط تولیدی سرمایه گذاری کرد هنوز در بازار جا نیفتاده است و کمتر کسی در مورد سود و زیان آن خبر دارد. 

پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی سرمایه گذاری کنید که پرسود و پردرآمد باشند و نیازی نباشد که شما دستگاهها و تجهیزات گران قیمت را خریداری کنید. 

جذابیت این خطوط تولیدی بسیار بالا است و سود بالایی برای تولید کننده دارد. توضیح تمامی مراحل این خطوط تولیدی را می توانید به صورت فایل از سایت سارگن استون دریافت کنید و از افراد باتجربه این شرکت مشاوره های رایگان را دریافت کنید. 

www.sargonstone.com