سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکلات فروش کرم خونی زنده

علاقه به آبزیان خیلی ها را به سمت و سوی پرورش آبزیان میبرد، درحالیکه این افراد غافل از سختی و مشکلات این صنعت هستند.

کرم خونی از آن دسته آبزیانی اس که پرورش دهندگان آن میتوانند از مشکلات پرورش کرم خونی برایتان توضیح دهند.

کرم خونی چیست؟

کرم خونی سرشار از پروتئین بوده از اینرو بسیار مناسب برای تغذیه لارو می باشد. همچنین کرم خونی برای فایتر مناسب می باشد.

دوره رشد این آبزی به این شکل است که کرم خونی تخمهای خود را در آب رها میکند. دوره ی نوزادی این حشره در آب طی می شود و بسته به درجه حرارت آب، شرایط زیست محیطی و گونه، دوره ی نوزادی بصورت کرم خونی ممکن است تا چندماه طول بکشد.

پرورش کرم خونی از حساسیت زیادی برخوردار است مانند میزان اکسیژن، درجه حرارت، میزان نور، تغذیه مناسب و تجهیزات، که اگر این مسائل رعایت نشود به راحتی سرمایه شما از دست میرود.

برای مثال بهترین غذای کرم خونی مکمل مخمر غذایی است که در طول دوره ی پرورشی به میزان 3 تا 5 گرم به ازاء هر کیسه ژلاتینی محتوی تخم در آب ریخته می شود. غذای اضافی به ویژه مخمر غذایی، باعث تخریب آب و مرگ و میر کرمها میگردد. بنابراین بایستی توجه داشت که غذا در حد لازم به کرمها داده شود.

در زمان خرید کرم خونی زنده باید بسیار دقت داشته باشید زیرا دلالان زیادی هستند که از ناآشنا بودن شما سوء استفاده میکنند.

یکی دیگر از مشکلات، فروش کرم خونی زنده نیز می باشد به این علت که اعتماد کردن به کرم خونی که شما پرورش داده اید ازجانب مشتری بسیار سخت می باشد. چرا که اگر کرم خونی به صورت بهداشتی پرورش پیدا نکرده باشد، باعث انگل و بیماری خواهد شد.

تا زمانی که کارهای سودآور و جدیدی هستند چرا پرورش کرم خونی ؟!

خط تولیدهایی بسیار پر درآمد با سرمایه و ریسک کم، البته زودبازده. همکاران ما درسارگن استون هستند تا شما را با این خط تولید ها آشنا کنند.

www.sargonstone.com