سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موانع بر سر راه گرفتن مجوز پرورش اسب

یکی از اصول پرورش اسب این است که به این شغل به چشم صرفا یک کسب وکار نگاه نکنید بلکه موردی که مهم است عشق و علاقه زیاد فرد به این کار باید باشد. 

داشتن علاقه در هر شغلی باعث می شود که سختی های آن به چشم نیاید و متوجه گذر زمان نشوید و به طور کلی خستگی برای شما بی معنا باشد.

کارآفرینی پرورش اسب باید بر اساس هدف فرد پرورش دهنده صورت بگیرد به عنوان مثال:

آیا شما این شغل را می خواهید فقط برای خرید و فروش اسب و کره اسب ها؟

یا اینکه هدف شما از پرورش اسب ساخت یک باشگاه اسب سواری است که افراد بتوانند در آن اوقات فراغت خود را بگذرانند؟؟

ارائه طرح توجیهی پرورش اسب برای هر دو سوالی که در بالا پرسیده شده لازم است چرا که باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید.

سپس برای مجوز پرورش اسب باید اقدام شود که ممکن است در برخی موارد آن مانند: مساحت زمین، مقدار سرمایه لازم برای پرورش اسب، تعداد افراد موردنیاز برای همکاری در این شغل و....

اما از سری مشکلات پرورش اسب، تغذیه با کیفیت آنها، اصول نگهداری از کره اسب ها، نحوه باردار کردن اسب مادیان است که با حساسیت بالایی باید انجام شود. 

شما در شروع کار خود باید بدانید که آیا بازدهی و سوددهی این کسب وکار برای شم به صرفه است یا خیر؟!!

از آنجائیکه این شغل هزینه و سرمایه بسیار بالایی را می طلبد بهتر است آن را با مطالعه دقیق و عملکرد حساب شده ای انجام دهید. 

اما اگر فقط تعاریفی از این شغل شنیده اید بهتر است بگوئیم که این تعاریف توهمی بیش نیست چرا که پرورش اسب بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. 

ضمن اینکه اگر کمی تحقیقات خود را در زمینه راه اندازی مشاغل دیگر بیشتر کنید متوجه خواهید که بیشتر از صدها خطوط تولیدی هستند که شما را با دنیای جدیدی از کسب و کار آشنا می کنند. 

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه چندین خطوط تولیدی را ارائه می دهد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و مزیت این خط تولیدها این است که چالش های آن کاملا شناخته شده و برطرف شده اند. 

برای دریافت مشاوره های رایگان از این خطوط تولیدی به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com